ניהול קמפיין קישורים

בשנת 2002 הקישורים הפכו לאחד הפרמטרים החשובים במיקום אתרים בתוצאות החיפוש של גוגל. מצד אחד גוגל אוסרים על מכירה וקניית קישורים ואף "מענישים" אתרים שחשודים בפעילות שכזאת, ומצד שני קשה מאוד למקם אתר גבוה בתוצאות ללא קישורים מאתרים אחרים.

הפיתרון

אין פיתרון קסם שמאפשר לבעלי אתרים להתמקם גבוה בתחומים תחרותיים ולהימנע לחלוטין מהסיכון בענישת האתר והסרתו מהתוצאות ע"י גוגל. ב OnTop מסתמכים על ניסיון מקצועי שמאפשר להתנהל על חבל דק ובשילוב דרכים יצירתיות עוזר לאתרים שאנחנו משווקים להופיע בראש.

הקשר הגורדי

חשוב לדעת שישנם כאלה שבחרו להתנהל בתחום הקישורים בצורה אחרת שמעמידה אתרים בפני סכנת ענישה או הרעה משמעותית במיקום ולרוב ללא ידיעת הלקוח.
תמיד דגלנו בניתוח זהיר והתמקדות בדרכים יצירתיות ובטוחות לנהל את התחום, התוצאה- מיקומים גבוהים יותר בפחות קישורים. קמפיין קישורים הוא נושא רגיש ולכן מומלץ להמנע משירות של 'סוחר קישורים' ולבחור בספק שירות מקצועי.