ניהול קמפיין פרסום

החוכמה בקמפיין פרסום באינטרנט היא לדעת כיצד להתמודד עם עיוורון גולשים, לבחור שטחי פרסום מתאימים ולהגדיר מטרת שיווק נכונה. ורצוי כזאת שתהייה מדידה. מידת ההשפעה של היבט הקריאטיב בקמפיין ממוצע לרוב מורכבת מדי ויקרה להערכה- אנחנו מעדיפים קמפיין שניתן למדידה סטטיסטית שמאפשרת לנו לשפר את התוצאות.

רמת חשיפה ותועלת

מחקרים מראים שגולשי באתרים כמעט ולא מקדישים תשומת לב לבאנרים שונים כתוצאה מעומס הגירויים הויזואלים שהם נחשפים אליהם. גם חלונות קופצים ב- Pop-Ups ו\או Pop-Under נסגרים אוטומטית ע"י תוספי תוכנה וגולשים בעשיריות שניה. כתוצאה מהעיוורון ושיטות השיווק שטחי פרסום וזמן חשיפה יקרים מתבזבזים לשווא ואינם מניבים לארגון שום תועלת.

קמפיין שמניב תוצאות

ב- OnTop בחרנו להתמקד בשיטת שיווק שמאפשרת לנהל קמפיין מוצלח עבור כל לקוח ולכל מטרה. ראינו לא פעם ולא פעמיים קמפיינים עתירי משאבים שהניבו תוצאות עסקיות שליליות בשל העדר ניסיון ונטיה לחקות את המתחרים- גם כשהם טועים ומפסידים כסף. נכון, יש באנרים וקמפיינים שנחמד ומרגש לפגוש, אבל אנחנו מעדיפים לדבר בשפת שיווק אחרת -כזאת שמניבה תוצאות.