מיטוב יחסי המרה

יחס המרה מתאר את אחוז הגולשים שביצע פעולה או עמד ביעדי שיווק או מכירה מוגדרים. יחס המרה מהווה כעין מדד להצלחת המטרה העיסקית שהגדרת. מטרתה של תכנית שיווק היא לסמן את יעדי השיווק הנכונים ואחת הדרכים לאמוד את התוצאות העסקיות הוא בחינת יחס המרה לאורך תקופה ולפי מטרה.
לדוגמא: אם בחודש הראשון ביקרו באתר 5000 גולשים וחמישים מהם ביצעו רכישה של מוצר שהוגדר כמטרה בתכנית שיווק -יחס ההמרה של המוצר באתר עומד על 1%.

על ניתוח נתונים ויצירתיות

כדי לשפר יחס המרה באתר אנחנו נעזרים בנתונים סטטיסטיים מצטברים של היבטי תנועה והתנהגות הגולשים באתר. התמקדות בפרטים מסויימים באתר והעלאת השאלות הנכונות מצביעות על נקודות הכשל והחוזקות של כל היבט שמשפיע על מטרה שהוגדרה בתכנית השיווק.
מטרות נפוצות בתכנית שיווק יכולות לכלול הרשמה, מכירה, רמת חשיפה, הצטרפות למועדון לקוחות ועוד. אנחנו מאמינים שניתן לשפר יחס ההמרה של כל אתר בעזרת ידע מקצועי וניסיון בשיטות שיווק מוכחות.

משמעות המיטוב של יחסי המרה

נחזור לדוגמא בפיסקה הראשונה: אם מכירת המוצר באתר מניבה רווח נקי של מאה $ ביחס המרה של 1% לאחר חודש של פעילות באתר מחזור העיסקאות שלך עומד על 5000$.  אם נשפר את יחס ההמרה באתר בחצי אחוז, מחזור העסקאות שלך יגדל ב 2500 $ בכל חודש. יש לנו בסיס טוב להאמין שנוכל לשפר את יחס ההמרה שלך בהרבה יותר.