מחקר שוק באינטרנט

לכל ארגון יש מתחרים המשתתפים בזירת האינטרנט בפעילות שמתוקצבת ומנוהלת ברמת ידע כזה או אחר. ניתוח SWOT מקצועי של המתחרים בזירת האינטרנט משמש כנקודת מוצא במתודולוגית השיווק ב- OnTop ובשורה התחתונה מאפשרת ללקוחות שלנו להרוויח יותר.

מחקר שוק מקצועי

מי צריך מחקר כשיש את גוגל ? נכון שרוב הנתונים זמינים באינטרנט וכל אחד יכול לראות תמונה כלשהי- השאלה אם יודעים להסתכל. לא כל התמקדות במילות מפתח בנישה כלשהי יביאו ערך ממשי לארגון. מחקר שוק ואיכות המסקנות המופקות ממנו מבדילים בין שיווק מקצועי באינטרנט לפעילות לא אפקטיבית הגוזלת משאבים רבים.

בעולם בו שיווק עושה את כל ההבדל  

מחקר שוק איכותי מצמצם את רמת הסיכון ואי הוודאות ומאפשר קבלת החלטות ממקום של ידע במקום השערות והנחות מוקדמות. מפה המסמנת הזדמנויות,יתרונות וחולשות מול אתרי המתחרים מאפשרת לך קבלת החלטות איכותית:
1. לבחור ביעדי שיווק אפקטיביים

2. להימנע מפעילות בזירות שאינן מותאמות לתקציב

3. להתמקד במהלכים שיביאו ליתרונות הגדולים ביותר מול המתחרים