יועץ שיווק

ארגונים ועסקים רבים התייאשו בכל מה שקשור לשיווק באינטרנט בגלל ניסיונות כושלים שלא ענו על הציפיות. מרבית התלונות מצביעות על כך שבשורה התחתונה ההשקעה באינטרנט היתה לא כדאית אך כשבוחנים את מאמצי השיווק שנעשו בעין מקצועית אפשר בקלות להבין מדוע.

ממהלכי Over Kill ועד התאמה למנועי חיפוש

בחלק מהמקרים כמות המשאבים שהופנו להשגת מטרה קטנה יחסית היה חסר פרופורציה ולווה בבחירת אפיקי שיווק בומבסטיים והקמת אתרים מתוחכמים כשאת מטרת הפעולה ניתן היה להשיג בעשירית מהמשאבים. הסיבות העיקריות לכשל זה נבעות מהעדר תכנית שיווק, חוסר ניסיון והתלהבות הספקים. התוצאה- הלקוח הצליח לשבור את הביצה אבל המאמץ של הנפת פטיש של 5 קילו התיש אותו.
שגיאה נפוצה אחרת היא מהלכי שיווק מהוססים להשגת חשיפה משמעותית לקהל יעד רחב. גם בשיווק באינטרנט המושג מסה קריטית משחק תפקיד ובחלק מהמקרים כמעט או מעט זה עדיין לא מספיק. ישנם המון היבטי שיווק שעלולים להתברר כמהותיים להצלחה (במיוחד לאחר שכבר שילמת עליהם) גם אם הכוונה המקורית היתה טובה.

יועץ שיווק מנוסה

לפני רכישת בית אנחנו מתייעצים עם מומחים כדי שיבדקו אם ההשקעה כדאית. למרות שלרוב רמת הסיכון נמוכה, גובה הסכום והסיכוי לנזק כלכלי משמעותי גורם לנו להיעזר בעורכי דין, מהנדסים ושמאי מקרקעין. את אותה גישה כדאי לאמץ גם בעולם העסקי.
אם אתה ניצב לפני השקעה של עשרות אלפי $ במהלך שיווק באינטרנט, כדאי שתיעזר ביועץ שיווק מנוסה שילווה אותך לאורך התהליך ויעזור לך לקבל את ההחלטות נכונות -לפעמים עיצה אחת קטנה משנה את כל התמונה.