מתודולוגיה

מורכבות תהליכי השיווק והדינאמיות של הסביבה האינטרנטית עלולים לגרום לאחד משני הסימפטומים שרבים וטובים נפלו בהם לאורך השנים: 'חשש מכל חדש' המביא לעצירת תהליך כשריבוי המשתנים והנסיבות החדשות מהווים איום מאובדן שליטה. או סימפטום 'אני טרזן' שמביא לביצוע פעולות גרנדוזיות ללא תכנית שיווק וחשיבה אסטרטגית.

נקודת הזינוק

המפגש עם לקוחות מתרחש בנקודות שונות בתהליך השיווק. חלקם מגיעים עם אתר מוכן, חלקם עדיין לא יודע לתקצב את השיווק וחלקם מגיעים בשלים יותר עם אתר משודרג ורמת ציפיות שמבוססת על ניסיון כזה או אחר. ניווט התהליך מנקודה זו בתוך סבך ההחלטות ההנחות המוקדמות והאפשרויות דורש קצת יותר מהיכרות וניסיון בעולם השיווק האינטרנטי, הניסיון שלנו מלמד שכדי לעזור בצורה אפקטיבית ללקוחות שונים דרושה מתודולוגיה אחידה שמאפשרת בניית תכניות שיווק שונות.

עלות התהליך

מתודולוגיית העבודה שפיתחנו מאפשרת בניית תכנית שיווק מהירה לכל ארגון בכל שלב ולכל מטרה. התכנית ממקמת כל היבט ושלב בשיווק בצורה שמאפשרת ניהול מושכל וקבלת החלטות אופרטיביות נכונות. אחרי מאות ישיבות עם מנהלי פרוייקטים, אנשי שיווק, מערכות מידע תוכן וקריאטיב אנחנו יודעים שמדובר בתהליך ארוך הנושא תג לימוד יקר.

תהליך שכזה ללא תכנית מסודרת יגזול מאות שעות עבודה מבעלי תפקידים והעלות הפנים ארגונית המצטברת של התהליך עלולה לעבור את תקציב השיווק עצמו.

תבנית מוצלחת 

כל שלבי התהליך, הגופים המעורבים, אבני הדרך ווצמתי קבלת ההחלטות מסומנים בנתיבי ההתקדמות והמטרות ברורות ומדידות. תכנית שיווק מוצלחת תאפשר לקבל החלטות בצורה מאוזנת ומהירה, להפחית את המעורבות הפנים ארגונית ולדעת היכן נמצאים, לאן הולכים ומה השלב הבא.