יצירתיות

בכל תחום ברשת בו תבצע חיפוש תקבל רושם שהכל כבר קיים. מאות ואלפי אתרים מתחרים על גולשים באותם נישות ותחומי עניין. קשה להפתיע מבקרים שמגיעים בהלך רוח של 'שמענו ראינו עשינו' לאתר שלך. שינוי בגישה המקובלת יכולים ליצור רושם שיגרום לגולשים לזכור דווקא את האתר שלך.

יצירתיות ככלי אסטרטגי

רעיונות מחוץ לקופסא נחשבים לנשק האולטימטיבי בתהליכי שיווק ומיתוג וגם באתר האינטרנט שלך מומלץ להשאיר להם מקום. יצירתיות היא חלק מאסטרטגיית שיווק האתר ב- OnTop ומשולבת בשלב התכנון. קריאטיב מוצלח, מבצע שמציע ערך מוסף ללקוחות או פיצ'ר מיוחד באתר, יעזרו למצב אתר כמוביל בתחומו ולאורך זמן.

רעיונות שעובדים

שיווק יצירתי יעיל גם בטווח הקצר. ביצועי מודעות בקמפיין PPC (קישורים ממומנים) שגרתי יתעוררו לחיים בניסוח לא שגרתי. לתפיסתנו, אין דבר כזה מוצר משעמם או פלח שוק אפרורי שלא ניתן למצוא להם רעיון שיעניק לאתר יתרון. שלושת ההיבטים העיקריים בשיווק: קהל היעד, מקור התנועה, והאתר מספקים מצע לביטוי רעיונות שמניבים תוצאות טובות יותר- החל משיווק ויראלי ועד לדפי נחיתה משופרים.

רעיונות מוצלחים

אנחנו יודעים מה יגרום לגולש למלא את הטופס, כיצד להקטין התנגדויות מכירה ואיזה תועלת תדרבן אותו למלא טופס באתר. מצד שני אתה זה שמכיר את פלח השוק של הארגון שלך. הידע והניסיון המשותף יכולים לעשות את ההבדל בין עוד אתר שהגולש ישכח לאתר מוביל ומוצלח.