אסטרטגיה

אסטרטגית שיווק (Marketing Plan) היא תכנית ביצועית שמטרתה למקסם את הסיכוי להשגת יתרון משמעותי בזירות שוק כלפי מתחרים. אסטרטגיית שיווק כוללת שלב איסוף וניתוח ממצאים, תכנון ריאלי וביצוע מהלכי שיווק דרך כלים שונים במספר אפיקים.

מקסימום במינימום

אסטרטגיית שיווק יעילה היא כזאת המשרתת מספר גדול של מטרות ארגוניות במינימום מאמץ ומקסימום הישגים. תיאור שמסביר את אסטרטגיית השיווק ב- OnTop בהרחבה תוכל למצוא בקישורים הבאים:

מתודולגיה

מחקר ותכנון

מנועי חיפוש ופעילות גולשים

יצירתיות